dinsdag 24 juli 2012

Dove Maximum Protection


Dove heeft sinds kort een nieuwe deodorant genaamd Maximum Protection. Deze anti-transpirant deodorant zou je een maximale bescherming moeten geven, tot wel 48 uur. Het is bedoelt voor 'vrouwen die zoeken naar maximale bescherming tegen transpiratie en optimale verzorging van de okselhuid'.

"Bevat een unieke geur van Dove om u een schoon, fris en mooi gevoel te geven." Deze deodorant bevat de lekkere Dove-geur, de geur die iedereen wel kent. Ik vind dit inderdaad een erg frisse, schone en lekkere geur.


"De ultieme combinatie van bescherming en verzorging." Na gebruik zijn mijn oksels erg zacht en goed verzorgd. Daarnaast werkt deze deodorant ook écht goed tegen transpiratie.


De deodorant is een soort crème die je door middel van een draai-systeem uit de verpakking krijgt. Na twee 'klikjes' zou je genoeg uit de verpakking hebben gehaald om onder een oksel te smeren. Eerlijk gezegd is twee klikjes eigenlijk net te veel; het trekt nu best langzaam in en er blijft wat residu (witte crème) achter op mijn oksels. Zelfs na een tijdje te hebben gewacht is dit helaas nog niet weg.
Vandaar dat er ook op de verpakking staat dat je voor een optimale werking de deodorant 's avonds moet gebruiken zodat het de hele nacht in kan trekken. Hiervoor is de deodorant dan wel weer perfect.
Toch gebruik ik graag 's ochtends een deodorant. Daarnaast houd ik er niet van om twee soorten deodorant door elkaar te gebruiken, vandaar dat ik (ondanks het residu) toch ook 's ochtends Maximum Protection gebruik.


Dove Maximum Protection kost €7,49 en is bij de drogist te krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten