woensdag 25 juli 2012

Onmisbaar Beauty Product


Ken je dat gevoel, dat je een dagje geen make-up op wilt doen, maar tóch niet zonder een product of hulpmiddel kan? Ik wel!


Als ik een dagje helemaal niet de deur uitga, dan vind ik het heerlijk om een keer helemaal geen make-up op te doen. Normaal gesproken gebruik ik al niet heel veel, maar op dat soort dagen het liefst helemaal niks. Maar helaas, ook ik moet iedere dag minstens één beauty product gebruiken.


Een wimperkruller is iets wat ik iedere dag weer tevoorschijn haal, mijn wimpers hangen namelijk nogal snel naar beneden waardoor ze in mijn ogen prikken. Om dit te verhelpen is een wimperkruller ideaal, ook als je geen mascara opdoet.


Ik heb best lang haar, vandaar dat ik ook niet zonder een borstel of kam kan. Nou ja, het kán wel, maar als ik het de volgende dag dan wel kam, dan merk ik ook wel dat ik het een dagje heb overgeslagen: klitten van hier tot aan Tokio!


Naast bovenstaande hulpmiddelen zijn er ook een paar producten waar ik eigenlijk ook niet zonder mee kan. Het belangrijkste hierbij is deodorant. Ik ruik graag fris en schoon, met een deodorant bereik ik dit.


Ik houd niet van droge, schrale lippen en smeer daarom het liefst de hele dag door een lippenbalsem op.  En hetzelfde geldt trouwens voor hand-crème. Behalve in de zomer dan, dan heb ik niet veel handcrème nodig en gebruik het ook niet zo veel. Daarnaast krijg je als het echt warm is, sneller zweethanden door handcrème en dat is iets wat ik ook niet wil!

Tenslotte gebruik ik ook iedere dag (twee keer) een gezichtsreiniger, tandpasta, een tandenborstel, tandenstokers en mondwater. Je kunt hier meer lezen over hoe ik mijn tanden verzorg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten