woensdag 18 juli 2012

NOTD: Essence - Where Is The Party?


Afgelopen week heb ik - uiteraard - gebruik gemaakt van de nagellak-aanbieding bij Kruidvat. Een van de nagellakjes die ik heb meegenomen, is "43 WHERE IS THE PARTY?" van Essence. Dit is een mooi duochrome lakje dat de kleuren paars en groen laat zien, afhankelijk van hoe het licht er op schijnt.




Als je de nagellak recht in het licht bekijkt, dan ziet het er paars uit, maar als je de nagellak een beetje wegdraait, dan worden ze groen!


Meestal ben ik niet zo kapot van de nagellakjes van Essence, want ik vind de kwastjes wat te klein, zo ook bij deze. Maar don't worry; het is te doen ;) Daarnaast droogt de nagellak wel erg snel, maar ziet het er wel wat streperig uit. Maar voor de prijs (nu 2 voor €2), hoor je mij hier niet over zeuren en draag ik het lakje met plezier!
Op de foto's draag ik twee laagjes van de nagellak.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten