zaterdag 14 juli 2012

How to: Vlechten



Ik heb lang haar en vind het lastig om er iets leuks mee te doen. Vandaar dat ik vaak een staart of knotje draag, zeker met dit warme weer. Als het wat kouder is, dan draag ik ook graag mijn haar los. Maar nu is er nog iets leuks wat je met lang haar kunt doen: vlechten!

De standaard vlecht kun je maken met drie plukken, maar je kunt ook vlechten met twee, vier of vijf plukken. Ik heb voor jou een aantal tutorials onder elkaar gezet waar duidelijk wordt getoond hoe je dit zelf kunt doen. Uiteraard heb ik het zelf ook uitgeprobeerd. Succes!

Met twee plukken

Met drie plukken

Met vier plukken

Met vijf plukken

Mijn creaties

Van links naar rechts: twee plukken, drie plukken, vier plukken en vijf plukken. Zoals je ziet had ik wat moeite met de vlecht van vijf plukken, hier kwam ik net een paar handen te kort. ;) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten