zondag 22 juli 2012

NOTD: O.P.I. - Austin Tatious Turquoise


Vandaag heb ik Austin Tatious Turquoise van O.P.I. op mijn nagels. Dit was mijn allereerste nagellak van O.P.I. en heeft mij er helemaal verslaafd van gemaakt!



Ongeveer een jaar geleden zag ik dit lakje op de boot op weg naar de vakantie in Noorwegen. Heel de vakantie bleef het in mijn hoofd rondspoken en ik keek in iedere winkel die ik tegen kwam of ze het lakje daar hadden. Maar helaas.. Op de terugweg was het lakje helaas ook uitverkocht op de boot. Wat een pech!
Eenmaal thuis aangekomen besloot ik verkooppunten van O.P.I. te zoeken en er bleek er eentje hier in de buurt te zitten! Ik ben meteen op m'n fiets gestapt en heb toen mijn allereerste nagellakje van O.P.I. gekocht!


De nagellak is groen-blauwig met hele kleine, mooie blauwe glitters er in. Het is een erg mooi lakje dat na drie laagjes perfect dekt. Zoals alle O.P.I. nagellakjes blijft ook deze lang goed zitten en krijg ik pas na een paar dagen last van chips.


Om mijn nagels nog iets extra's te geven heb ik nog drie steentjes op m'n ringvinger gedaan. 

O.P.I. nagellak kost €13,95. De verkooppunten van O.P.I. kun je op hun website vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten