dinsdag 17 juli 2012

O.P.I. Drip Dry


Vind je het ook altijd zo irritant dat je net je nagels mooi hebt gelakt, maar dat het dan nog zo lang duurt voordat je er alles mee kunt doen zonder dat je nagellak er meteen weer af ligt? Drip Dry van O.P.I. brengt hier verandering in!

Wat zegt O.P.I. zelf over Drip Dry?
"Drip Dry dries nail lacquer in five minutes with just a few drops while treating cuticles to a soothing dose of Jojoba and antioxidant Vitamin E!"

Hoe werkt het?
Haal het dopje van het flesje af en verwissel het met de meegeleverde 'dropper'. Wacht 60 seconden nadat je de laatste nagellak op je nagels hebt gedaan en druppel vervolgens 1 tot 2 druppels Drip Dry op iedere nagel. Door de dropper in het flesje te doen en in de dop te knijpen, zorg je er voor dat de vloeistof in de dropper terecht komt. Om de vloeistof weer uit de dropper (en op je nagels) te krijgen, moet je ook weer voorzichtig in de dop knijpen.
Na 60 seconden zullen je nagels 'dry to the touch' zijn. En na 5 minuten (of minder) zullen ze volledig droog zijn!

De Dropper

De ingrediƫnten
Drip Dry bevat niet veel ingrediĆ«nten, namelijk Disiloxane, Dimethicone, Simmondsia, Chinensis (Jojoba), Seed Oil , Tocopherol. Niks schokkends dus.

En werkt het?
Daar kan ik heel duidelijk over zijn: Ja, het werkt zeker! Ik ben na 5 minuten wel nog erg voorzichtig met mijn nagels, ook al heb ik Drip Dry gebruikt, maar dat is meer gewoonte en voor de zekerheid. Als ik na 10 minuten aan mijn nagels voel (wat ook al behoorlijk snel is!), dan voel ik gewoon opgedroogde nagels waarbij je niet bang hoeft te zijn dat je je nagels verpest. Super!
Toch heeft Drip Dry ook een nadeel. Doordat je vette druppels op je nagels doet, druipt dit ook een beetje van je nagels af, waardoor je vingertoppen volledig vet worden (en blijven totdat je ze wast). Als ik mijn nagels net heb gelakt, dan vind ik het fijn om nog even achter mijn laptop te kruipen, want dan hoef ik niet bang te zijn dat ik ergens tegenaan stoot of iets dergelijks. Met Drip Dry is dit alleen geen succes; het hele toetsenbord werd vet!


Drip Dry werkt wel degelijk en is gemakkelijk in gebruik. Toch raad ik je aan om, tijdens het drogen, nergens aan te zitten met je vingers en te wachten tot de 5 minuten (of iets ruimer: 10 minuten) voorbij zijn en je je handen kunt wassen, want anders wordt het een kliederboel!

O.P.I Drip Dry bevat een inhoud van 9 mL en kost €17.95.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten